torsdag 26 juli 2007

Kusten grebbestad med familj


Ja, var på kusten en vecka med familjen var rikigt roligt, mestadels bra väder o härliga middagar, som vanligt hamnar ja och min familj alltid på de ställena då det är carneval även denna gång kunde vi inte undgå carnevalen , massvis med folk det var riktigt kul, vi tillbringade dagarna överallt Smögen,strömstad på alla ställen känns det som ingen vila här itne. shoppade lyssnade på musik såg massvis med båtar (som jag gillar) Vår granne förövrigt hade en gigantisk båt det var norskar som hade ja den båten va ju inte så svår o missa kan jag lova och jag var inte sen att hänga på, blev en halvdag där också! :p , sprang in i Torgny melins också hehe typiskt mig. Bodde precis på bryggan jättefint läge. a resa var underbar behövdes verkligen. lyckad resa!

Inga kommentarer: