tisdag 10 juli 2007

FREDAG / OSLO


Inte skrivit på mycket länge men ja har varken tid eller den rikiga lusten at skriva här men här komemr det allra senaste skvaller nytt !Ja, då var man hemma från Oslo ,Norge och vårt grannland. Åkte ju ner på fredagen som började mycket bra packade mina grejjer o tog swebuss till Oslo, när ja väl kom fram skulle ja leta reda på nått som hetter Trafikanten den hittade ja o satt mig där en stund för att nån minut senare dra vidare med min packning och ta mig en sväng på stan , gick längs Karl johan mycket trevligt, när det hade gått nån timme ringde Tove som ja skulle möta hon hade slutat tidigare från jobbet(tusenfryd), och besämde en träff med mig . Det var ett kärt återträff såaklrt rullar tårarna har blvivit så känslig det senaste året. Vi tog även vi en sväng på staden vi hittade en asbra affär Voice of Europe mums! det blev ett par shorts(kände itne igen mig rikigt) ett par shorts? aya det va ju faksikt bra bland de första timmarna för toves del blev det 4 tröjjor eller nått, en sjal och två par shorts . Sedan tog vi tunnelbanan to deras place . Vi pratade och väntade in Johanna som också varit o jobbat hon o ja är VÄLDIGT känsliga tillsammans blev även där mycket glad att träffa dem här två super brudarna. Vi käkade inte världens glamourösaste mat men vad kan man begära ;D Vi gjorde oss iordning (jag hann inte kolla runt så mycket den kvällen vi var så sugna på o dra ut) :) , Vi begav oss först till akersbrygga mycket folk o trevligt vare. Låt oss säga att jag har tappat räkningen på de mest konstiga raggningsreplikerna tror man får fråga efter funderingar haha . Norskarna har nog sitt eget sätt de synar en från topp till tå sen kommer visslingarna o så klart replikerna. vad vi gjorde får man även fråga mig personligt för inget jag går in på. Men johanna orkade iallfall inte gå med sina klackar (ta det hur ni vill). Svaret finner ni hos oss. Vi missade även tunnelbanan så hem var ett problem hur skulle vi ta oss hem! Polisen var iten heller till särskilt stor hjälp. Men vi kom tillbakla till J och T kära hem eller ja rum! hehe . Började även regna på natten usch. Vi kom till rummet där vi var väl bemötta av deras granne Daniel ja vad ska man säga om honom tre ord om han Hög,Kåt,Rom förövrigt hde han två olika färger på ögonen blått o ett grönt han ville att ja skulle ta mig en närmare titt det gjorde jag men såg tyvärr iten eftersom han hade för stora pupiller haha, han gode vän minns iten avd han hette men iallfall så var hans nord norske vän o hälsade på. Ja han var iallfall lite mer såkallt normal. De ville supa med oss och de ville även sova över hos oss det blev ett klart NEJ , vi fick många befråganingar om att vi så gärna fick komma in till Daniels rum närsom helst ifall vi kände oss ensamna tack, men NEJ tack. De vägrade gå ut så vi fick ge dem en extra knuff på vägen elelr ja kasta ut dem kl va ju cirkus 05.00 och kära tove skulle upp o jobba! aa vi somnade iallfall! GODNATT! såg fram emot nästa dag Lördag!

Inga kommentarer: